رایگان شد؛ ساخت ۲۵ عکس با Midjourney

رایگان شد؛ ساخت ۲۵ عکس با Midjourney

نوشته شده توسط: نگین فاتحی
تاریخ انتشار: ۰۴ شهریور ۱۴۰۳
آخرین بروزرسانی: ۰۴ شهریور ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
۰
(۰)

Midjourney، هوش مصنوعی محبوب در زمینه تصویرسازی، در ۲۲ آگوست ۲۰۲۴ تصمیم گرفت به کاربران خود یک هدیه بدهد؛ ساخت ۲۵ عکس، آن‌هم به‌صورت ۱۰۰% رایگان. کاربرانی که پیش‌تر در این پلتفرم اکانت داشتند هم شامل لیست هدیه‌بگیران می‌شوند.

این پلتفرم پیشرو AI اجازه داد تا کاربران در نسخه وب تصاویری را بسازند و برای اولین بار در تاریخ فعالیت خودش، آن‌ها را از Discord خارج کنند. پیش‌ازاین، کاربران مجبور بودند ۱۰ تصویر را در Discord بسازند تا به نسخه وب دسترسی پیدا کنند.

ارائه کردیت‌های رایگان، بازتاب همان دسترسی رایگان اولیه به Midjourney بود که در جولای ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد؛ اما این اقدام جدید، بخشی از تلاش سیستماتیک پلتفرم محبوب دنیا برای ایجاد انقلابی در خلاقیت مبتنی‌بر هوش مصنوعی است.

 

نحوه ساخت و دریافت رایگان تصاویر با Midjourney

 

نحوه ساخت و دریافت رایگان تصاویر با Midjourney

برای شروع، ابتدا با حساب Google یا Discord در سایت Midjourney ثبت‌نام کنید. پس از ورود به سیستم، با وارد کردن دستورات متنی (معروف به Prompt)، آماده شیرجه زدن و غرق شدن در دنیای هنرهای تولیدشده توسط هوش مصنوعی هستید. با هر پرامپتی که می‌دهید، چهار تصویر ساخته می‌شود که اکنون امکان استفاده از همه آن‌ها را دارید. 

همچنین Midjourney به شما امکان تنظیم سبک‌های هنری و گسترده کردن خلاقیت‌تان را می‌دهد؛ آن‌هم با تنظیمات سریع و ساده. گزینه‌های مختلفی برای این هدف پیش‌روی‌تان هستند؛ مانند تنظیم سطوح سبک‌سازی (Stylization Levels)، تنظیمات نسبت تصویر (Aspect Ratio) و غیره. 

تصاویر شما در تب “Organize” به‌صورت سازمان‌دهی‌شده باقی می‌مانند. اگر هم به‌دنبال همکاری و ایده‌یابی از دیگر هنرمندان خلاق این پلتفرم هستید، تب “Chat” میدان بازی شما و دوستان جدیدتان است؛ جایی‌که می‌توانید با دیگر کاربران Midjourney گفت‌وگو کرده و ایده‌های‌تان را به‌اشتراک بگذارید. 

از طراحان کارکشته گرفته تا تازه‌واردان کنجکاو، ماموریت Midjourney فقط یک چیز است: ایجاد جامعه‌ای خلاق و هیجان‌طلب که یک ارتش هنرنما و خلق آثار شگفت‌انگیز را تشکیل می‌دهند. 

اگر از این پلتفرم لذت می‌برید و تمایل به ساخت تصاویر بیشتری دارید، اشتراک‌های ۸ و ۲۴ دلاری، انتخاب‌های مناسبی برای ما ایرانیان هستند.

چه رتبه ای می‌دهید؟

میانگین ۰ / ۵. از مجموع ۰

اولین نفر باش

title sign
معرفی نویسنده
نگین فاتحی
مقالات
9 مقاله توسط این نویسنده
محصولات
0 دوره توسط این نویسنده
نگین فاتحی

از اسفند 99 مشغول گشت‌وگذار توی دنیای کلمات هستم؛ با این هدف که خوب بنویسم و این چشم‌انداز که کمک‌های موثری کنم. حالا سه‌ ساله که توی زمینه‌های گوناگون بازاریابی آنلاین مطالعه می‌کنم و یکی از حوزه‌های موردعلاقم، رفتارشناسی مخاطبان این فضا هست. دستاوردهای این مطالعه شده نوشتن محتوایی که امیدوارم شما بخونی، لُب‌کلام رو متوجه بشی، لذت ببری و با دست پر صفحه رو ترک کنی؛ شایدم بقیه نوشته‌هام رو بخونی :)

title sign
دیدگاه کاربران