با هوش مصنوعی TimeAI آشنا شوید؛ جانشین شما در جلسات

با هوش مصنوعی TimeAI آشنا شوید؛ جانشین شما در جلسات

نوشته شده توسط: تیم فنی نیک آموز
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
آخرین بروزرسانی: ۱۷ تیر ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 4 دقیقه
۵
(۳)

استارتاپ timeOS از دستیار هوش مصنوعی TimeAI رونمایی کرده که با شرکت در جلسات، نکات مهم را خلاصه کرده و وظایف هر شخص را به تفکیک مشخص می‌‌کند. این دستیار با پلتفرم‌های پرکاربرد و زبان فارسی سازگاری دارد و به صرفه‌جویی در وقت، ساده‌سازی روند کار و افزایش بهره‌وری کارکنان کمک می‌کند. 

ابزارهای فعلی هوش مصنوعی، کاربردی بیش از یادداشت نکات مطرح‌شده در جلسه ندارند؛ اما استارتاپ timeOS ، که پیش از این با عنوان Magical شناخته می‌شد، پا را از این فراتر گذاشته است. اگر شما هم به شرکت در جلسات طولانی و خسته‌‌کننده علاقه‌ای ندارید، می‌توانید هوش مصنوعی TimeAI را به جای خودتان به جلسه بفرستید. 

TimeAI به محض ورود به جلسه، دلیل غیبت شما را توضیح داده و از جانب شما نکات لازم را به حاضران توضیح می‌دهد. در طول جلسه محتوا را به هر زبانی که باشد، یادداشت و نکات مهم خلاصه می‌کند. جالب اینجاست که وظایف محوله را براساس شخصی که مسئول اجرای آن‌هاست، به تفکیک مشخص می‌کند.

 

هوش مصنوعی TimeAI

 

قابلیت های هوش مصنوعی TimeAI

از قابلیت‌های هوش مصنوعی TimeAI باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • اطلاع‌رسانی: ارائه خلاصه‌ای از نکات مهم مطرح‌شده در جلسات قبلی برای افزایش سطح آگاهی حاضران در نشست فعلی.
  • یکپارچه‌سازی با پلتفرم‌های دیگر: TimeAI با تمام پلتفرم‌های ارتباطی محبوب ازجمله زوم، گوگل میت، مایکروسافت تیمز، اسلک و موارد دیگر، سازگار است. دستیار هوشمند اطلاعات را از پلتفرم‌ها دریافت کرده و آن‌ها را به آیتم‌های مرتبط در ابزارهای مدیریت پروژه Asana ، ClickUp یا Monday.com تبدیل می‌کند.
  • سرویس‌دهی مجازی و فیزیکی: TimeAI تنها برای جلسات مجازی کاربرد ندارد و می‌تواند صحبت‌های ردوبدل‌شده در محیط فیزیکی یا نشست‌های جاری در اسلک را نیز خلاصه کند.
  • تهیه دستور کار: کاربران پیش از جلسات، یک پیش‌نویس خودکار از دستور کار جلسه را دریافت می‌کنند و پس از برگزاری جلسه نیز ایمیل‌های پیگیری حاوی خلاصه‌ای از اقدامات برای آن‌ها ارسال می‌شود. این قابلیت برای مواردی که یکی از کارکنان برای مدت طولانی در مرخصی بوده، بسیار مفید خواهد بود و جلسات تحت تأثیر غیبت یک فرد قرار نمی‌گیرد. 
  • تحلیل وظایف محوله: سیستم مهم‌ترین اقداماتی را که باید در اولویت قرار گیرند، با ارسال اعلان‌ به کاربران اطلاع می‌دهد.

کاربران می‌توانند در جلسات حضوری و غیرآنلاین نیز از این ابزار بهره ببرد. برای مثال، در لحظه به TimeAI دستور دهد که اطلاعات را از جلسه جاری استخراج کند یا چنین دستور صوتی را به دستیار بدهد: «برای فردی که روز دوشنبه گزارش ماهانه را فرستاده، این وظیفه را تعیین کن.» در این حالت، هوش مصنوعی فرد موردنظر را پیدا کرده و با بررسی تقویم، اعلانی را به وی می‌فرستد.

کاربران در چت‌بات سیستم به سابقه جلسات دسترسی داشته و می‌توانند درمورد مسائل مطرح‌شده یا وظایف محوله، درخواست اطلاعات کنند. برای نمونه، می‌توانید از سیستم بپرسید: «در آخرین جلسه با مدیر، درباره چه مواردی حرف زدیم؟» یا «چه کارهایی در جلسات این هفته به من محول شده؟».

 

قابلیت های هوش مصنوعی TimeAI

 

افرادی که تجربه کار با این سیستم را داشته‌اند، روی کارایی آن به زبان فارسی تأکید کرده‌اند؛ اما هوش مصنوعی TimeAI بی‌نقص هم نیست. برای مثال، هرچند جلسات برگزارشده به زبان فارسی را درک می‌‌کند، اما امکان خلاصه‌سازی به فارسی را ندارد. سیستم در تشخیص برخی کلمات نیز مشکلاتی دارد و نیازمند این است که کاربران، متن را بررسی و اصلاح کنند که برای مکالمات طولانی، خسته‌کننده است.

هوش مصنوعی TimeAI با وجود این مشکلات، به صرفه‌جویی در زمان و هزینه شر‌کت‌ها کمک زیادی می‌کنند. برآوردها نشان داده که برگزاری یک جلسه یک ساعته با حضور کارکنان و مدیران، چند هزار دلار هزینه را به سازمان تحمیل می‌کند (منبع).

Tommy Barav، مدیرعامل شرکت در این باره می‌گوید: «فناوری ما به همه اجازه می‌دهد تا کارهای روزمره خود را به‌طور روان‌تر مدیریت کرده و در زمانی که برای حضور فیزیکی و تدارکات جلسات تلف می‌شود، صرفه‌جویی کنند. این زمان را می‌توان برای کارهای معنادارتر در محل کار یا فعالیت‌های شخصی و خانوادگی به‌کار برد.»

طرح رایگان هوش مصنوعی TimeAI امکان استفاده محدود را برای برگزاری تعداد محدودی جلسه در ماه تا سقف ۹۰ دقیقه به شما می‌دهد. برای بهره‌بردن از امکانات کامل و شرکت در جلسات نامحدود، باید اشتراک طرح‌های حرفه‌ای یا سازمانی را تهیه کنید.

چه رتبه ای می‌دهید؟

میانگین ۵ / ۵. از مجموع ۳

اولین نفر باش

title sign
معرفی نویسنده
تیم فنی نیک آموز
مقالات
317 مقاله توسط این نویسنده
محصولات
0 دوره توسط این نویسنده
تیم فنی نیک آموز
پروفایل نویسنده
title sign
دیدگاه کاربران

ثبت‌نام دوره‌های آنلاین تابستانه نیک‌آموز شروع شد 🏄
مشاهده سرفصل و رزرو رایگان
close-image