دوره آموزشی آنلاین Power BI 2024

ویژگی‌های دوره

هدیه ویژه ‌ ثبت‌نام

با ثبت‌نام دوره آنلاین Power BI ،
دوره سنگ‌بنای پایگاه داده را هدیه بگیرید...

هدیه ویژه ‌ ثبت‌نام

با ثبت‌نام دوره آنلاین Power BI ،
دوره سنگ‌بنای پایگاه داده را هدیه بگیرید...

مخاطبان دوره

مزایای دوره آنلاین

آنلاین (پخش زنده)

مشاهده دوره به صورت زنده و ارتباط مستقیم با استاد

بدون ترافیک

صرفه‌جویی در زمان، هزینه و انرژی در طول دوره

شبکه سازی

ارتباط با سایر شرکت‌کنندگان و توانایی تعامل

گام به گام

امکان آموختن گام به گام، روان و با سرعت استاندارد

پرسش و پاسخ

دسترسی هم‌زمان به استاد برای پرسش و پاسخ سریع

دسترسی‌پذیری

دسترسی به کلاس، در هر شرایط زمانی و مکانی

سرفصل‌های آموزشی

سرفصل‌های دوره

۱۷ فصل

۱۶ جلسه

۳۵ ساعت

آشنایی با مفاهیم اولیه

۱

چیستی هوش تجاری و بررسی مفاهیم اولیه

هوش تجاری یا BI در حقیقت به مجموعه‌ای از برنامه‌ها و نرم‌افزار انجام گرفته در یک کسب‌وکار گفته می‌شود که با هدف کشف فرصت‌های تجاری و صرفه‌جویی در هزینه‌ها صورت می‌گیرد. هوش تجاری به کمک تجزیه و تحلیل داده‌های شرکت، اطلاعات ارزشمندی در اختیار آن کسب‌وکار قرار می‌دهد که می‌تواند بخش مدیریت را در تصمیم‌گیری بهتر یاری کند. در این فصل به بررسی مفاهیم هوش تجاری و بررسی خروجی هوش تجاری می‌پردازیم.

 

  • ۱. مرور تفاوت بین دو رویکرد BI Analysis و BI Development
  • ۲. آشنایی با مفهوم هوش تجاری
  • ۳. جایگاه Power Bi در بین نرم‌افزارهای بصری‌سازی داده
  •  
۲

معرفی نرم افزار Power BI

Power BI مجموعه ای از ابزارهای تجزیه و تحلیل کسب و کارها با استفاده از Power BI می‌توانید به سادگی داده‌های خود را از منابع مختلف مانند فایل‌های اکسل، پایگاه داده‌ها و… جمع‌آوری کرده و آنها را تبدیل به گزارش‌های تحلیلی و گرافیکی کنید.  در این فصل با Power BI آشنا می شویم کامپوننت‌های آن معرفی می کنیم. درک دقیق هر یک از اجزای Power BI ، این توانایی را به شما می‌دهد که آن را به‌صورت کارآمدتر و مفیدتر مورد استفاده قرار دهید؛ زیرا بدین شیوه، توانایی کافی برای بهینه‌سازی جریان کاری خود را دارید و داشبوردها و گزارش‌های مناسب‌تری ایجاد خواهید کرد.

  •  
  • ۱. نصب Power Bi
  • ۲. انواع نما در Power Bi
  • ۳. نتایج بررسـی موسسه گارتنـر 

 

 

۳

آشنایی با ویژوال‌هایPower Bi و کاربرد آن‌ها

در Power BI، ویژوال‌های پیش‌فرض یا نمودارها و گرافیک‌های استانداردی وجود دارند که به کاربران امکان می‌دهند داده‌ها را به صورت تصویری و قابل فهم نمایش دهند. این ویژوال‌ها انواع مختلفی از نمودارها و گرافیک‌هایی هستند که برای تحلیل داده‌ها و ارائه گزارش‌های تحلیلی استفاده می‌شوند.

آنچه در این بخش بررسی خواهیم کرد: 

  1.     ۱.  بررسی نمودار column
  2.     ۲. بررسی نمودار bar
  3.     ۳. بررسی نمودار Pie
  4.     ۴. بررسی نمودار دونات
  5.     ۵. بررسی نقشه های آنلاین یا Map

 

۴

دسترسی به ویژوال‌های سفارشی در Power Bi

ویژوال‌های پیشفرض در power Bi تنها گزینه های موجود در جهت طراحی و ساخت داشبورد نیستند و ما قادریم به کمک ساخت اکانت مایکروسافت، اقدام به ایجاد موارد تکمیلی نماییم. در این قسمت به طور مفصل به جزییات این حوزه خواهیم پرداخت.

 

آشنایی با این مفاهیم به افرادی که به تازگی وارد دنیای Power BI شده‌اند، کمک می‌کند تا بتوانند از امکانات گسترده و قدرتمند ویژوال‌های سفارشی در Power BI برای ایجاد گزارش‌ها و داشبوردهای تحلیلی با کیفیت و منحصر به فرد استفاده کنند.

در این جلسه به معرفی و استفاده از مهمترین ویژوال‌های سفارشی

  •   ۱.   معرفی ویژوال Animated Bar chart
  •   ۲.  معرفی ویژوال Scroller
  •   ۳.  معرفی ویژوال Synoptic Panel
۵

طراحی نقشه‌های آفلاین در Power Bi

طراحی نقشه یکی از مهمترین کاستوم ویژوال های کاربردی در Power Bi است. در این قسمت می‌ آموزیم که منظور از نقشه الزاماً نقشه جغرافیایی نیست و ما بر اساس نیاز، هر تصویر دلخواه را می‌‌توانیم به عنوان یک نقشه جامع و کاربردی مورد پردازش قرار دهیم.

با استفاده از قابلیت نقشه‌های آفلاین در Power BI، شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به اتصال اینترنت، داده‌های خود را بر روی نقشه‌های سفارشی نمایش دهید و تحلیل‌های جذاب و مفیدی ارائه دهید.

استفاده از نقشه آفلاین در Power BI
۶

پاکسازی دیتا مدل با Power Query Editor

در شرایط واقعی، داده‌های موجود الزاماً تمیز و قابل استفاده نیستند و لازم است قبل از به کارگیری در فرآیند ساخت داشبورد به شکل ویژه‌ای مورد تحلیل و تغییر قرار گیرند. به عبارت بهتر، مدل داده‌ای ما ممکن است بر اساس نیاز، دچار تغییرات جزیی و یا بنیادی گردد که در این قسمت به مهمترین این موارد خواهیم پرداخت.

  •   ۱. پیاده سازی پروفایلینگ داده به منظور شناسایی عمیق دیتا
  •   ۲. سناریوی ایجاد نام کامل مشتریان
  •   ۳. سناریوی محاسبه سن کارمندان
  •   ۴. دسته بندی سنی
  •   ۵. مفهوم transform
  •   ۶. مفهوم Add Column
۷

آموزش کدنویسی DAX

Power Bi مجهز به دو زبان بسیار قدرتمند جهت تغییر، ویرایش و تسهیل استفاده از دیتا مدل می‌ باشد. یکی DAX و دیگری زبان MDX. معمولاً در دوره‌های آموزش Power Bi استفاده از MDX کاربردی نیست و در طرف مقابل تسلط بر زبان DAX به شکل قابل توجهی باعث افزایش کیفیت و کارایی داشبورد طراحی شده خواهد گردید. در این قسمت به بیان مهمترین مواردی که در DAX خواهیم آموخت اشاره خواهد شد:

  •   ۱. ساخت سنجه یا Measure
  •   ۲. ساخت ستون
  •   ۳. ساخت جدول
  •   ۴. توابع تجمیعی
  •   ۵. توابع شرطی و منطقی
  •   ۶. توابع کار با رشته‌ها
  •   ۷. توابع حرفه‌ای کار با زمان
  •   ۸. توابع مبتنی بر فیلتر
  •   ۹. توابع آماری
  •   ۱۰. توابع سلسله مراتبی
۸

ساخت منو برای داشبورد به منظور مرور صفحات

معمولا در داشبوردهای طراحی شده، صفحه اول به داده و ارائه آن اختصاص پیدا نمی‌‌کند و صفحه اول شامل یک فهرست جامع از موارد درج شده در پروژه است. در این قسمت می‌ آموزیم که شیوه طراحی بهینه و حرفه‌ای این فهرست و همچنین ارتباطات مناسب بین صفحات به چه نحوی است.

۹

نحوه استفاده از Bookmark در Power BI

بوکمارک نیز یک امکان فوق‌العاده برای تنظیمات بصری تکمیلی و حرفه‌ای در داشبورد است که در این قسمت به طور کامل با ویژگی‌های آن آشنا خواهیم شد. 

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا وضعیت‌های مختلف صفحات گزارش را ذخیره کرده و به راحتی بین آنها جابجا شوند.

به طور ساده، هر بوکمارک یک نقطه ذخیره شده در گزارش است که شامل وضعیت صفحه فعلی، فیلترها، نمودارها، و تنظیمات دیگر است. با استفاده از بوکمارک‌ها، می‌توانید به سرعت بین وضعیت‌های مختلف گزارش جابجا شده و تحلیل‌های مختلف را با یک کلیک مشاهده کنید.

به عنوان مثال، اگر یک گزارش شامل چندین نمودار و جدول باشد و شما می‌خواهید بین دو وضعیت مختلف تحلیلی جابجا شوید، می‌توانید ابتدا یک بوکمارک برای هر وضعیت ذخیره کنید و سپس با استفاده از بوکمارک‌ها بین این دو وضعیت حرکت کنید.

۱۰

انتشار داشبوردها به کمک Power Bi Report Server

یک داشبورد حرفه‌ای پس از تدوین باید بر بستر یک سرور مستقر گردد. این کار در محیط نرم افزار Power Bi Report Server انجام خواهد شد. در این قسمت به طور کامل به نصب، پیکره‌بندی و استفاده از این محیط خواهیم پرداخت. مهمترین مواردی که در این زمینه با آن روبرو خواهیم بود شامل موارد ذیل است:

  • ۱.  نصب و پیکره بندی نسخه Report Server
  • ۲.  ایجاد دسترسی برای مدیران
  • ۳.  مدیریت دسترسی به کمک RLS
  • ۴.  مدیریت دسترسی فقط بر روی صفحات
  • ۵.  استفاده از قابلیت به روزرسانی اتوماتیک یا Auto Refresh
  • ۶.  تنظیمات بصری حرفه‌ای در محیط Report Server
۱۱

امنیت دسترسی در Power BI

امنیت یک موضوع بسیار مهم و حیاتی در داشبورد طراحی شده است که در صورت عدم تحقق مناسب آن، پروژه را با چالش بزرگی مواجه می‌‌سازد. بطور کلی دو نوع دسترسی در Power Bi شامل موارد زیر قابل انجام است که به طور کامل همراه با مثال‌های کاربردی ارائه خواهد گردید:

  • پیاده سازی دسترسی در قالب صفحات
  • پیاده سازی به کمک مفهوم RLS
۱۲

توسعه استفاده از تقویم هجری شمسی در Power Bi

یکی از مشکلات رایج در ابزار Power BI استفاده از تاریخ شمسی در محاسبات می باشد در صورتی که فیلد تاریخ از جنس میلادی در دیتابیس موجود باشد و اگر بخواهیم محاسبات داشبورد را به را با تاریخ میلادی پیاده‌سازی کنیم مشکلی در استفاده از توابع تاریخ Date & Time functions یا توابع هوشمند زمان Time Intelligence Functions نخواهیم داشت در این دوره مثال‌های زیر با تاریخ شمسی پیاده‌سازی شده است .

به طور پیشفرض Power Bi از تاریخ هجری شمسی پشتیبانی بعمل نمی‌ آورد. در این سناریو می‌ آموزیم که در دیتابیس های دارای تاریخ شمسی، این مشکل را مدیریت نماییم.

بهترین راه ایجاد جدول داینامیک تقویم شمسی و میلادی در نرم افزار Power BI
۱۳

ایجاد داشبورد پویا به کمک DAX

به کمک DAX قادر هستیم محورهای نمودار را به صورت پویا تنظیم نماییم. این کار دو حسن بزرگ دارد یک افزایش جذابیت بصری نمودار و نکته دوم، مدیریت فوق العاده فضای داشبورد. بنحوی که چندین ویژوال را قادریم با یک نمودار جایگزین نماییم.

۱۴

پیاده‌سازی نمودار سازمانی در داشبورد

یکی از موارد کاربردی دیگر، زمانی است که قصد داریم نمودار سازمانی را در قالب یک چارچوب سلسله مراتبی در داشبورد نمایش دهیم. جالب این که در DAX مجموعه کاملی از توابع برای پیاده سازی این منظور داریم/

۱۵

پیاده سازی RFM در داشبورد به منظور تحلیل و دسته بندی مشتریان

روش های زیادی برای تحلیل و دسته بندی مشتریان قابل انجام است. یکی از روش های نوین و بسیار پرکاربرد، روش RFM است که بر اساس عواملی نظیر تازگی خرید، حجم خرید و سایر موارد مشابه اقدام به دسته بندی مشتریان می‌ کند. در قالب یک مثال جامع، این روش را در Power Bi پیاده سازی خواهیم نمود.

۱۶

پیاده سازی نسبت های مالی بر اساس یک دیتابیس واقعی

یکی از داشبوردهای بسیار پرطرفدار در Power Bi، داشبورد تحلیل و پایش مالی است که به تحلیل داده های حاصل از صورت های مالی می‌ پردازد.

برای تهیه صورت های مالی و تجزیه و تحلیل داده های مالی، یک نرم افزار قدرتمند هوش تجاری مانند Power BI انتخاب شماره ۱ متخصصان و سازمان ها است. اما با قابلیت‌های معمولی فوق‌العاده‌ای که Power BI ارائه می‌کند، پیچیدگی‌هایی به وجود می‌آید و برای اینکه بتوان گزارش‌های مالی و تجزیه و تحلیل‌ها را تهیه کرد، نیاز به آموزش متخصص دارد. این دقیقا همان چیزی هست که در این جلسه بررسی می شود. این موضوع در قالب یک مثال واقعی پیاده سازی خواهد شد.

۱۷

سناریوی مدیریت رنگ هوشمند در داشبورد

در DAX قادر هستیم تا مدیریت کامل و جامعی بر روی رنگ همه ویژوال ها داشته باشیم. مثلاً رنگ سبز برای نشان دادن کشورهایی که فروش در آن ها رضایت بخش بوده است، استفاده گردد. این موضوع به همراه مثال های جامع و کاربردی تشریح می‌ گردد.

۱۸

بررسی چالش استفاده از نمودار دایره‌ای و مدیریت آن به کمک DAX

مرجع اصلی تایید قرارداد در یک پروژه داشبورد، مالک و یا کارفرمایی است که احتمالاً دید مناسبی روی زمینه های تحلیل داده ندارد. بر اساس همین نبود دید تخصصی، ما در استفاده از برخی ویژوال ها در فشار قرار می‌ گیریم که به کمک DAX قادریم این موضوع را به بهترین شکل مدیریت نماییم. بنحوی که هم رضایت کارفرما جلب شده و هم از منظر فنی به چالشی برنخوریم.

۱۹

پویاسازی داشبورد بر اساس فیلتر موارد به کمک اسلایسر

گاهی لازم است با چند کلیک ساده در محیط سرور، بر اساس بیننده داشبورد اقدام به فیلتر موارد دشوار نماییم که در این زمینه نیز DAX بسیار برای ما راهگشاست.

اسلایسر پاور بی آی در بیشتر مواقع جهت اضافه کردن فیلتر به صفحه پاور بی آی و یا گزارشات موجود در صفحه مورد استفاده قرار می گیرد.

اسلایسر کار فیلتر اطلاعات را داخل صفحه انجام می دهد. بطور کلی سه مدل فیلد را می توان در اسلایسر قرار داد. فیلدهای رشته ای مانند نام شهر، محصول و … ، فیلدهای تاریخی (میلادی)، فیلدهای عددی مانند میزان فروش، عدد ماه و … در این جلسه می خواهیم داشبوردهای پویا را به کمک اسلایسر ایجاد کنیم. 

۲۰

آشنایی با مفهوم دیکشنری داده و ساخت آن به کمک Data Edo

مرجع اصلی تایید قرارداد در یک پروژه داشبورد، مالک و یا کارفرمایی است که احتمالاً دید مناسبی روی زمینه های تحلیل داده ندارد. بر اساس همین نبود دید تخصصی، ما در استفاده از برخی ویژوال ها در فشار قرار می‌ گیریم که به کمک DAX قادریم این موضوع را به بهترین شکل مدیریت نماییم. بنحوی که هم رضایت کارفرما جلب شده و هم از منظر فنی به چالشی برنخوریم.

۲۱

آشنایی با ابزارهای توسعه هوش تجاری نظیر SSIS

شناخت عملی داده، یک نیاز اساسی برای یک پروژه موفق هوش تجاری است. در این زمینه با یک ابزار فوق العاده با عنوان سند دیکشنری داده آشنا خواهیم شد و مراحل ساخت آن را بصورت عملی فرا خواهیم گرفت.

۲۲

آشنایی با ابزارهای دیگر ساخت داشبورد تحلیل داده نظیر Grafana

در پایان به مرور نرم افزاری فوق العاده در جهت مانیتورینگ داده تحت عنوان Grafana خواهیم پرداخت که در کنار Power Bi قابلیت های جالب و بسیار کاربردی را برای ما در بر خواهد داشت.

استاد این دوره

حمیدرضا حداد

دانشجویان چه می‌گویند

نمونه مدرک این دوره

پس از  گذراندن دوره آموزش طراحی داشبورد با Power BI Desktop ، یک مدرک اتمام دوره به شما تعلق می‌گیرد. این مدرک، بیانگر موفقیت شما در درک سناریوهای طراحی شده در دوره است و می‌تواند به عنوان یک گواهی کاربردی، سطح مهارت‌های فنی و عملی شما در کار با Power BI و طراحی داشبوردهای تحلیلی را اعتبار ببخشد. در بازار کار فعلی، دارا بودن مدرک دوره، به عنوان یک فاکتور مهم در حسن تمایز شما با سایر افراد تلقی می‌شود.

پس از  گذراندن دوره آموزش طراحی داشبورد با Power BI Desktop ، یک مدرک اتمام دوره به شما تعلق می‌گیرد. این مدرک، بیانگر موفقیت شما در درک سناریوهای طراحی شده در دوره است و می‌تواند به عنوان یک گواهی کاربردی، سطح مهارت‌های فنی و عملی شما در کار با Power BI و طراحی داشبوردهای تحلیلی را اعتبار ببخشد. در بازار کار فعلی، دارا بودن مدرک دوره، به عنوان یک فاکتور مهم در حسن تمایز شما با سایر افراد تلقی می‌شود.

سؤالات پر تکرار

اینکه شما کدام دوره را پیش از دیگری تهیه کنید، به دانش و مهارت فردی شما بستگی دارد. اگر سابقه کار با SQL Server را ندارید و قصد دارید با نحوه ساخت داشبوردها و گزارش‌گیری بصری از داده‌ها آشنا شوید، دوره Power BI انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌شود. اما اگر به اندازه کافی تجربه کار با SQL Server (حداقل ۲ سال سابقه کار) را دارید، می‌توانید از دوره جامع آموزش هوش‌ تجاری به منظور یادگیری فرآیندهای Enterprise BI، از جمله مباحث ETL و OLAP، بهره ببرید. 

برای دریافت بهترین نتیجه از این دوره، لازم است شما با مفاهیم پایه پایگاه داده (Database) آشنا باشید و تا حدی گزارش گیری با یکی از نرم افزارها مانند اکسل، استیمول سافت و… تسلط داشته باشید. همچنین اگر با دستورات Update ، Select، Insert و همچنین، مفاهیم مربوط به ارتباط (Relationship) بین جداول دیتابیس را به صورت مفهومی درک می‌کنید، این دوره برای شما مناسب خواهد بود.

بله، در این دوره آموزشی، DAX به عنوان زبان توسعه و فرمول نویسی مورد استفاده در Power BI بررسی می‌شود. البته باید توجه کرد که کدنویسی در DAX در این دوره تا حد متوسط تدریس می‌گردد. اگر بصورت تخصصی دنبال دوره DAX می‌گردید یا می‌خواهید مباحث پیشرفته در DAX را یاد بگیرید این دوره مناسب شما نیست.

بلی، در این دوره به معرفی و نصب ابزار Power BI Report Server پرداخته شده است. این ابزار توسط شرکت مایکروسافت و به منظور گزارش‌گیری و نمایش داشبوردها ارائه گردید. با توجه به محدودیت‌هایی مختلف Power BI Report Server، از جمله دسترسی محدود و محلی (On-Premises) آن، یک پرتال کاربردی برای نمایش داشبوردهای شما فراهم کرده‌ایم تا شما بدون چالش و محدودیت از آن استفاده کنید.

مزیت های Power BI عبارتند از:

  • ادغام با اکوسیستم مایکروسافت (شامل SQL Server و مایکروسافت Azure)
  • محیط کاربر پسند (User-Friendly) و سادگی استفاده از آن
  • دارای نسخه رایگان و بدون نیاز به لایسنس
  • امکان استفاده از آپشن‌های جذاب برای بهبود نمایش داشبوردها و گزارش‌گیری قابل درک
  • انعطاف پذیری در انتخاب نوع ابزارِ نمایش داشبوردها (پشتیبانی از سرویس‌های مبتنی بر Cloud و ابزار داخلی Power BI Report Server)
  • امکان دسترسی و مشاهده گزارش‌ها در موبایل

شایان به ذکر است که انتخاب یک ابزار هوش تجاری از میان انواع آن‌ها، به موارد گوناگونی همچون نیازمندی‌ها و ترجیحات سازمان و بسیاری موارد بستگی دارد و طبیعتاً هر یک مزایای خاصی خود دارا هستند.

در این دوره، سناریوهای عمومی و کاربردی مورد بررسی قرار می‌گیرند و افراد می‌توانند از طریق آن بیاموزند چگونه داشبوردهای پرمفهوم ایجاد کنند. نکته حائز اهمیت این است که دوره آموزش طراحی داشبورد با Power BI Desktop به عنوان پیش‌نیاز برای سایر دوره‌های تخصصی Power BI به شمار می‌رود.

بله، این کار امکان پذیر است. البته ما این مورد خاص را در این دوره آموزش نمی‌دهیم. انشالله در آینده، این مبحث و سایر مباحث فارسی سازی در Power BI، به دوره‌های نیک آموز اضافه خواهند شد.

شما می‌توانید به منظور دریافت مشاوره برای مسیر شغلی خود و همچنین، مشورت در خصوص پروژه‌هایتان از ما کمک بگیرید. علاوه بر این، می‌توانید درخواست هایتان برای طراحی داشبوردهای تحلیلی را مطرح کنید تا تیم ما در irandb24 آن‌ها را مطابق با نیازمندی‌هایتان فراهم کنند.

این دوره به صورت آنلاین از اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع می شود .همچینین دوره ضبط و جلسات دوره برای مشاهده در اختیار ثبت نام کنندگان آنلاین قرار می گیرد. شما می‌توانید این دوره را در پلیر اختصاصی مجموعه، با نام اسپات پلیر مشاهده کنید. توجه کنید که پس از تهیه این دوره، یک کلید لایسنس منحصر به فرد در پنل کاربری شما قرار می‌گیرد. در صورتی که به لایسنس‌های بیش‌تری نیاز داشته باشد، می‌توانید با پرداخت هزینه آن از این مزیت برخوردار شوید.  توجه کنید که تمام فایل‌های مربوط به دوره، شامل سورس کدها و جزوات، همگی در اسپات پلیر قابل دسترس شما هستند. برای اطلاعات بیشتر، به مقاله «راهنمای مشاهده محصولات آموزشی محافظت شده نیک‌آموز» مراجعه کنید.

این دوره به صورت آنلاین از اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع می شود 

خیر، زیرا برای کار با ابزار Power BI و ایجاد داشبوردهای بصری، درک عمیق از فرایند ETL الزامی نیست. البته هر چه شما دانش خود را از فرایند ETL در انبار های داده گسترش دهید، نحوه کار کردن شما با داده‌ها کارآمدتر خواهد بود، با این وجود این موضوع الزامی نیست.  فقط در نظر داشته باشید که در این دوره فرآیند ETL با ابزار SSIS نیست بلکه با Power Query (یکی از ابزارهای داخلی Power BI) انجام خواهد شد. به منظور آشنایی بیش‌تر با فرایند ETL، مطالعه مقاله «ETL چیست» توصیه می‌شود.

بله، در نیک آموز امکان برگزاری دوره های سازمانی به صورت تخصصی فراهم شده است. به منظور ثبت درخواست، کافی است اطلاعات خود و دوره سازمانی مدنظر را در فرم درخواست آموزش سازمانی ثبت کنید تا ما با شما تماس بگیریم.

بله این دوره به صورت آنلاین و زنده برگزار می شود و شما می توانید با مدرس این دوره به صورت آنلاین در ارتباط باشید. 



بله، شما می‌توانید از مشاوره های نیک‌آموز به عنوان راهنما در مسیر خود استفاده کنید. برای این منظور لطفا شماره خود را در فرم مشاوره صفحه دوره وارد کنید تا مشاوران نیک آموز با شما تماس بگیرند.

۳۰% تخفیف

پیش ثبت‌نام دوره

۵.۲۰۰.۰۰۰ تومان

۳.۶۴۰.۰۰۰ تومان

"*" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به مجموعه نیک‌آموز می‌باشد.

تا ۵۰% تخفیف، ثبت‌نام دوره‌های آنلاین و کارگاه‌های هیجان انگیز در الکامپ ۲۷ 
یادگیری را با تخفیف شروع کن!!
close-image